Update =)

Hoi allemaal,

Het is alweer een paar weken geleden dat ik wat van me heb laten horen. Nog maar iets meer dan een maand voordat ik alweer naar huis moet dus ik probeer nog van mijn tijd hier te genieten.

De afgelopen tijd heb ik niet heel erg veel gedaan waar ik veel over kan vertellen maar ik zal de "hoogtepunten" er even uit zoeken.

De eerste week na de voorjaarsvakantie was lekker rustig, die week ging de chorus groep op een reis naar Boston (omdat ik er nog niet bij zat toen het geld binnen moest zijn kon ik niet mee) dus waren alle klassen half leeg. Tijdens de les konden we in het bandlokaal zitten en op vrijdag had ik het voor elkaar gekregn om met de 'Spanish club' mee naar Raleigh te gaan waar ze het artmuseum gingen bezoeken. 2 van mijn vriendinnen hadden met de lerares gepraat en die liet mee megaan. In het artmuseum kregen we een rondleiding en die werd heel onverwachts door een Nederlandse mevrouw gegeven. De spaans lerares had van tevoren met haar gepraat en had haar verteld dat ik ook Nederlands ben, waarna die mevrouw naar mij toe kwam lopen en in het Nederlands tegen me begon te praten. Ik had dat niet helemaal zien aankomen en had even een momentje nodig om een knop om te zetten naar Nederlands en te beginnen met praten. Het was super raar om weer in mijn vertrouwde taaltje te praten. Het was wel heel leuk om de hele groep ons aan te zien staren omdat ze er niks van snapten (dat deden zij namelijk ook de hele tijd omdat de meeste leerlingen die mee waren Spaans met elkaar spreken). De rondleiding stelde verder niet zo heel veel voor maar het was een hele toffe groep en de lunch in een Spaans restaurant later die dag was ook erg goed.

De volgende dag ging ik met een mevrouw van onze kerk mee naar een paardenshow, daar hebben we de hele dag rondgehangen. Ik ben zelf niet zo'n heel grote fan van paarden maar het gaf me wat te doen en het was leuk om weer wat nieuwe mensen te ontmoeten.

Het weekend daarna (of daarna, ik weet al niet meer wanneer alles was) was Josiah's verjaardag. We hadden waterballonnen gekocht en op het grote veld achter de kerk een parcours uitgelegd waar ze over konden lopen. Een aantal kinderen van de kerkgroep kwamen en ook een paar van zijn school. Het was die dag heel lekker weer maar de dag ervoor had het heel hard geregend dus het hele veld lag onder water en aan het eind van de middag was iedereen helemaal doorweekt. Josiah heeft het heel erg naar zijn zin gehad. Toen iedereen weer weg was vroeg miss Jeanette van de kerk of ik met haar mee naar hobby lobby wou en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen want dat vind ik echt een geweldige winkel. Daarna was ik nog mee gegaan naar haar huis om daar rond te hangen en blijkbaar had ze die avond een barbeque gepland want haar hele familie kwam langs. Ze hebben echt een heel mooi huis aan het meer waar we konden zwemmen en ik was die avond nog laat gebleven om smores te eten. Toen ik opgehaald werd kwamen we op het idee om naar de nieuwe advengers film te gaan die die week uitkwam. Eric en ik wouden die heel graag zien en één van de jongens die er die avond was wou ook mee.

De volgende dag waren we weer in de avond naar hun huis gegaan maar nu waren alle families er. Ik was nog met de jongens mee geweest vissen en vond zelf dat ik nog een aardig grote vis gevangen had (niks vergeleken met wat iedereen rondom hier vangt). Die avond laat werd ik weer thuis afgezet want de rest was allemaal al naar huis.

Ook ben ik nog een aantal keren naar de film geweest met vriendinnen en hadden we een aantal lange chorus repetities want het concert kwam dichterbij. Op zaterdag gingen we met zijn allen ontbijten en daarna liepen we het hele programma door en zondag was het concert. Ik was niet echt zenuwachtig omdat we met een hele groep zijn en ik maar in de helft van de liedjes meezing maa ik had er wel super veel zin in. Ik heb een DVD gekocht dus ik zal er nog wel korte filmpjes van online zetten. Het ging super goed, onze groep was bijna foutloos en onze lerares was heel erg tevreden. (we konden het aan haar gezicht zien en iedereen begon te lachen)

Voor alle seniors is er in chorus elk jaar een groot dinner waar iedereen netjes gekleed komt en we allemaal awards krijgen gebaseeerd op de tijd dat je in chorus gezeten hebt. Ik kreeg zelf een certificaat voor een half jaar en een beeldje dat iedereen kreeg omdat we seniors zijn. Ik vind het heel erg jammer dat chorus nu over is want ik vond het echt super leuk.

Verder heb ik nog een paintwar gehad bij de kerk van een vriendin (waar iedereen elkaar ondergooit met verf), heb ik uitgelegd wat koningsdag is terwijl ik de hele familie onder dwang oranje heb laten dragen en is het track seizoen ook voorbij. Ik ben nu dus weer helemaal terug naar niks doen maar dat geeft me ook wat tijd om veel met vriendinnen af te spreken.

Als laatste zijn we dit weekend (memorial day weekend want pinksteren doen ze hier niet) met de familie naar het strand geweest. We hadden een strandhuis van iemand geleend en zijn daar 3 dagen gebleven. We hadden een beetje pech op zondag omdat Eric die dag terug naar Wilson moest en wij aan zee bleven, hij had de auto natuurlijk meegenomen en we waren van plan te gaan zwemmen wat niet kon omdat het zwembad dicht zat of te gaan winkelen wat niet kon omdat de winkels dicht waren. Maar de andere dagen konden we naar het strand en dat was erg leuk. We hebben er heel erg van genoten.

Dat was het weer, hopelijk ben ik niet al te veel vergeten.

Liefs Gaby

Reacties

Reacties

Janine Meijer

He gaby weer leuk om te lezen wat je weer mee hebt gemaakt. Tja het zit er inderdaad al weer bijna op. Wat is dat toch snel voorbij gegaan. Geniet nog even van je laatste weken daar. Tot gauw????
Gr Jannine

Nelleke Barnaart

Hoi Gaby,wat een mooi verhaal heb je er weer van gemaakt.En weer een hele mooie reeks foto,s .Heb je die vis zelf gevangen? Nog even en zitten je ouders en je broer bij je. Komen ze even bij je op bezoek . Geniet ze nog even van de laatste weken . Groetjes Nelleke.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active