Taking down my wall

Het hele jaar heb ik van iedereen superveel, kaartjes, pakketjes en brieven gekregen en die heb ik allemaal bewaard en op mijn muur geplakt samen met alles wat ik hier verzameld heb. 

Het was erg lastig om het allemaal weg te moeten halen. 

Iedereen echt super bedankt voor alle lieve berichten die ik door dit jaar heen gekregen heb!

Mijn diplomauitreiking verhaal en foto's komen online nadat ik weer thuis ben (volgende week dinsdag!) want ik ben nu veel te druk met afscheid nemen. 

Tot over een weekje,

Liefs Gaby

(de camera stopte halverwege met filmen zonder dat ik het door had, gebeurt mij natuurijk weer)

Reacties

Reacties

Sylvie Velten

bedankt voor het delen van je verhalen vanuit Amerika. We hebben ervan genoten. Wat een bijzondere tijd heb je gehad of niet? Ik vond het erg bijzonder om te zien hoe je deel hebt mogen uitmaken van een echt amerikaans gezin en zelfs die eerste bijzondere weken met een pasgeboren baby hebt mogen meemaken. En ook het maken van vriendschappen met nieuwe mensen en deel nemen aan een wereld waarin het geloof een belangrijke rol speelt. Ik weet zeker dat dit je blik op de wereld en op het leven enorm heeft verruimt en dat is iets waar je je hele leven wat aan zult hebben! Sterkte met het afscheid nemen van alles en iedereen daar maar ik weet zeker dat in Nederland ook heel veel mensen je met open armen zullen ontvangen! succes! Heddy en Sylvie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active