Op de helft van de helft

Hoi allemaal,

Alweer bijna 1/4 van mijn jaar zit er op. Afgelopen week heb ik weer een hoop leuke dingen gedaan.

Omdat de donderdag in de spirit week een halve dag was had ik met Joline afgesproken die middag te gaan winkelen. Joline is de exchange student uit Duitsland, ik heb het 4e lesuur met haar en ze doet ook mee aan cross country. Het was erg gezellig en we hebben beide wat leuke kleding gekocht.

Die avond was de senior night van het xcountry team. Dat doen ze om de seniors te bedanken in hun laatste jaar, en ik heb het geluk dat ik ook een senior ben. We gingen uit eten bij pizza in (waar je onbeperkt pizza kan eten) en we kregen een paar cadeautjes van het team. Een haarband en een drinkbeker, die hadden ze gehaald bij een van de races. Deze week was ook de laatste race dus xcountry is nu over.

Zaterdag gingen we met de jeugdgroep van de kerk paintballen. Eric probeerde dit al heel lang te plannen en ik had er superveel zin in. We waren met z'n 6en (helaas niet genoeg voor een eigen baan). Adam, Jake, Josh, Mr. Steve, Eric en ik. Alle meiden van de jeugdgroep hadden die dag een volleybalwedstrijd. Er waren 3 verschillende banen in gebruik en er waren een aantal verschillende spellen die we konden doen, zoals team death match, capture the flag en het aanvallen en beschermen van het ford. De eerste ronde was ik best wel zenuwachtig, ik heb die ronde dan ook bijna niet geschoten en me eigenlijk alleen maar achter alle muurtjes verstopt. De ronde erna durfde ik al iets meer te lopen maar werd ik ingesloten, ik zag overal om me heen verf en uiteindlijk werd ik op mijn masker geraakt, kon ik niks meer zien en moest ik uit het spel en natuurlijk was Eric degene die me geraakt had en daar is hij erg blij mee. De ronde daarna kreeg ik het spel eindelijk een beetje door en kwamen we met ons team best ver naar voren maar ook toen werd ik uitgeschoten, dit keer op mijn hand. Geraakt worden door een paintball deed eigenlijk veel minder pijn dan ik had verwacht dus toen was ik ook niet meer bang om geraakt te worden. De 4e ronde die we speelden ging dan ook super goed, ons team won en ik heb in totaal 3 mensen geraakt. We hebben daarna nog een stuk of 10 rondes gespeeld, het ging supergoed, helaas heb ik Eric niet terug kunnen pakken omdat hij steeds in mijn team zat en ook is het Jake nog een keer gelukt om mij te raken (dat moet ik nogsteeds aanhoren). In één ronde was ik met iemand van mijn team helemaal om het veld heen gelopen en toen van de zijkant het ford aangevallen, we kwamen superver en hadden een redelijk aantal mensen uitgeschoten maar toen raakte al mijn verf op en kon ik niet meer schieten dus moest ik uit het spel. Ook heb ik nog iemand op het masker geraakt waar ik erg trots op was omdat het een best moeilijk schot was. Samengevat heb ik het dus erg leuk gehad.

De rest van de week is er eigenlijk niks speciaals gebeurd.

Vrijdag hadden we een dag vrij van school en ik heb de hele dag geprobeert met iemand af te spreken maar iedereen ging naar family, dat doen ze hier vaak als het een 3 daags weekend is omdat family vaak op een aantal uur rijden afstand woont.
Uiteindelijk had ik met Grazia (de exchange student uit Equador) afgesproken om die avond naar de film te gaan. We gingen naar The best of me. De film was leuk maar wel erg voorspelbaar, ik heb op de weg terug naar huis de hele film in detail aan Amy verteld. Ze wou de film niet zien omdat hij erg zielig was en ik zei dat hij niet zo heel goed was. Ik denk niet dat ze me nog eens om een samenvatting zal vragen want ze heeft zeker 20 minuten naar mijn verhaal moeten luisteren.

Zaterdagavond werd ik door Joline opgebeld of ik met haar en een paar meiden wou afspreken, we hadden afgesproken bij target met 3 andere meiden (Grazia, Kaitlyn-Grazia's host zus en Joelle- uit mijn cross country team) omdat Joline nog niet zo veel van Wilson had gezien hebben we eerst een tour door het dorp en langs al onze huizen gehad en daarna zijn we bij de starbucks gaan zitten en hebben we heel lang gepraat.

De dag erna was wat minder want iedereen in ons huishouden is een beetje ziek aan het worden. Erg veel heb ik er dus niet over te vertellen.

Deze week krijg ik mijn eerste rapport, ik ben niet echt zenuwachtig want ik weet dat al mijn cijfers goed genoeg zijn.

Tot de volgende keer,

Liefs Gaby

Reacties

Reacties

Jannine

Ha ha dus paintbal is moeilijker dan je dacht? Of was het toch de angst om geraakt te worden. Hoor namelijk ook dat dit heel pijnlijk zou zijn. Maar je hebt het nu mooi geleerd.
Volgens mij vermaak je je daar wel. En ook nog een goedcrapport halen. Goed hoor!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active