gewoon een update

Hee allemaal,

Alweer 6 weken in America en de tijd vliegt voorbij.
Ik zit nu helemaal in het schoolritme en heb het nogsteeds superdruk. Ik ben nu begonnen met Cross country (hardlopen) en daarvoor heb ik elke dag na school training en tegen de tijd dat ik weer thuis ben gaan we alweer eten of uit eten (ja nogsteeds veel te vaak).
Gelukkig heb ik niet al te veel huiswerk dus hou ik nog tijd over om leuke dingen te doen.

Dit weekend had ik ook weer helemaal volgepland, vrijdagavond was ik uitgenodigd om mee te gaan naar de kermis. Een meisje uit mijn mentorklas (Mari) had aangeboden om me op te halen en ik kende een paar meiden waarmee ik altijd pauze heb. Dus het was vrijdagavond en ik stap bij Mari in de auto verteld ze me ineens dat de meiden die ik kende niet meer zouden komen omdat er iemand in het ziekenhuis lag die ze gingen opzoeken (mijn telefoon werkte die dag niet waardoor ik hun sms'jes had gemist). Daar zat ik dan in de auto met iemand waarmee ik 2 zinnen had uitgewisseld op weg naar de kermis waar ik niemand kende, maar het was ook te laat om te zeggen dat ik niet meer meeging. Sociaal als ik ben (...) was ik maar een gesprek aangegaan met een van de meiden en uiteindelijk heb ik een supergezellige avond gehad. Er waren een stuk of 10 attracties en heel veel plekken om eten te halen. We zijn eerst in alle attracties geweest en daarna kochten we wat gefrituurde oreo's (ja dat eten ze hier en het smaakte verrassend goed). We kwamen later nog een meisje van school tegen die ik kende, waar we nog heel lang mee hebben staan praten en toen gingen we weer terug. Onderweg naar huis waren we nog gestopt bij cookout (fastfoodrestourant) om wat eten te halen en ik had milkshakes gehaald voor mezelf Eric en Amy om later nog op te eten. Bij cookout heb je de keuze uit wel 50 (misschien iets minder dan) smaken milkshakes en we zijn allemaal fan van de reeses variant.

De dag erna heb ik eerst heerlijk uitgeslapen en later in de middag gingen we naar een internationaal congress. Er zouden daar allemaal verschillende tentjes zijn met landen en ook allemaal eten, het was ongeveer een uur rijden wat hier niet zo heel erg lang is.
Helaas viel het erg tegen, er was niet zo heel veel te zien en alles was erg minimaal. Het was nogsteeds gezellig en leuk om allemaal nationaliteiten te zien maar ik had er iets meer van verwacht. Natuurlijk ben ik eventjes langs het nederlandse tentje geweest waar je kon 'wadlopen' in een bak met modder en daar heb ik even nederlands gepraat met de mensen die daar bij stonden.

Zondag was het homecoming bij de kerk, met homecoming komt iedereen 'thuis' en dat betekend dat iedereen wat te eten meeneemt en alle families samen in de kerk lunch eten.
Het was erg gezellig en ik heb allemaal eten geprobeerd, waarvan ik het meeste nooit meer wil proberen. Later op die dag heb ik heel lang geskyped met pap, mam en cody en daarna zijn we met z'n allen pizza gaan eten.

Ik wil nog even zeggen dat ik het superleuk vind om al jullie reacties te lezen! Ik kan er niet direct op reageren maar ik lees ze wel.

Liefs Gaby

Reacties

Reacties

Felina

First!! Lol

kees-jan

Hallo gaby,

Super leuk verhaal en goed te zien dat je je vermaakt.
Maar een vraag hoe eet je milkshakes?
I hoor het wel.

Groetjes oom keesje!!!!

Zeno

Hahahaha, gefrituurde oreo's

Jannine

Hè Gaby,
Zo zie je maar weer ondanks dat je dan eigenlijk niemand kent wanneer je naar de kermis gaat leer je weer nieuwe mensen kennen en heb je een gezellige avond.
Ik blijf me verbazen over de eetgewoonten daar maar dat zal jij ook wel hebben ha ha. Maar alles went. Goed van je dat je alles probeert met eten. Heb je al een keer jou heerlijke appeltaart gemaakt voor je gastgezin.
Nou succes met school en je cross country! Mis je de korfbal al?
Groetjes xx Jannine

Mirjam van Laar

Gefrituurde oreo's?

Gelukkig heb je het naar je zin :)

Kristel

Hee Gaby,

Leuk om je verhalen te lezen en je zo een beetje te volgen. Fijn om te lezen dat je het goed naar je zin hebt. Je leert heel wat nieuwe mensen kennen daar en maakt genoeg mee zo te lezen. Gave ervaring, lekker van blijven genieten en veel succes nog!

Groetjes,
Kristel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active