Alweer een hele week hier!

Hoi allemaal,

Het is vandaag zaterdag en dat betekend dat ik alweer een week hier ben! Ik begin langzaam een beetje te wennen aan alles. Het engels praten gaat ook steeds beter en ik heb al een paar vrienden gemaakt wat het ook wat leuker maakt hier.

Omdat ik graag wat aan sport hier wou doen mag ik met het volleybal team meetrainen, woensdag waren 2 meisjes (die ik daarvoor niet kende) naar mijn huis gekomen en hadden ze me wat basic volleybal geleerd. Het was erg gezellig en ze waren daarna ook nog even blijven praten. De dag erna ging ik naar de training, ik had de coach al gezien toen ik naar de wedstrijden ging kijken, iedereen was erg aardig tegen me en ze hebben me leren smashen. Helaas kan ik geen wedstrijden spelen voor t team omdat de tryouts al een paar weken over zijn en het team al een paar wedstrijden gespeeld heeft.

Ik ben ook al een paar keer naar de school geweest om vakken te kiezen en om een beetje rond te kijken. Mijn rooster voor het eerste semester ziet er nu zo uit:

7:30 AM - 9:05 AM Visual arts III Honors
9:11 AM - 10:46 AM English IV Honors
10:52 AM - 12:24 AM U.S. History Honors
Lunch
1:00 PM - 2:30 PM Team sports

Ik heb alle dagen hetzelfde rooster.
Helaas zijn al mijn lokalen versprijd over de school dus kan ik door de hele school gaan lopen, en één van mijn lokalen is een soort caravan die buiten staat...
Verder heb ik gehoord dat mijn leraren wel aardig zijn.
Ik ben best wel blij met mijn rooster al vind ik het jammer dat ik maar 4 lessen heb.

Woensdag was ik nog een keer naar de kerk geweest en daar hebben we tafeltennis gespeeld...

Verder ben ik deze week heel veel uit eten geweest voor lunch (ik kan me niet eens meer herrinneren hoe al de restourants heten) maar zodra de school begint zal dat wel wat minder worden. Iedereen drinkt hier koude thee met suiker (sweet tea) maar ik heb t geprobeert en t is niet zo lekker en ook het water is hier niet te drinken omdat ze er mega veel chloor doorheen gooien.

Maandag moet ik voor het eerst naar school en dan zal t hier wel wat interesanter worden.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active