Laatste dagen in Nederland

Omdat er eenstoringis geweest bij ReisMee.nl is een gedeelte van mijn blog gewist, dat is niet zo heel erg want ik had er nog niet zo heel veel op staan maar de mailinglijst is ook weer leeg dus als je een mailtje wil krijgen wanneer ik een nieuw verhaal plaats moet je je email adres even achter laten (ook als je dat al eerder had gedaan).


Het is nu eindelijk zo ver, de laatste paar weken zijn omgevlogen, mijn koffer is ingepakt en ik heb van de meeste mensen afscheid genomen.

Woensdagochtend vroeg vlieg ik met een groep medestudenten richting New York waar mijn reis gaat beginnen! We hebben eerst 3 dagen oriëntatie (in New York) en daarna vlieg in alleen verder naar mijn gastgezin.

Ik ga iedereen in Nederland heel erg missen maar ik heb er ook heel veel zin in

Cool
, allemaal tot over 10 maanden!

Reacties

Reacties

nellekebarnaart@hotmail.com

Leuk Gaby ,had het nog niet eerder gezien en gelezen .Hele goede reis en een fijne tijd bij je gastgezin.

Jannine

Gaby nogmaals heel veel plezier en succes gewenst.
en een hele goede reis morgen.
Mooi dat we hiermee op de hoogte blijven van al je avonturen

Monika

Goede reis en haal alles eruit voor jou , geniet en een mooie tijd
Xx moontje

pieter van den hoeven

Gaby , nogmaals een hele goede reis en hele leuke en leerzame periode in N.C. toegewenst. Maar eigenlijk hoef ik dit je niet te vertellen want het gaat jou gewoon lukken !!!

Opa en Oma Janssen

Gaby wij wensen je een heel goede reis en een goede2 en p[lezierige tijd toe in Amerika. Blijf je zelf.

bea

Als het goed is zit je nu hoog in de lucht. Ben benieuwd hoe je het vind in New York

Mirjam

Ik ga je heel erg missen ! Tot snel !
xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active