Bijeenkomst met de Ayusa studenten

Hoi allemaal,

Afgelopen zondag had ik voor het eerst een meeting met de andere Ayusa studenten (voor als jullie het niet weten/ik het niet verteld hebben, Ayusa is de partnerorganisatie van travelactive -waarmee ik reis- hier in America, zei zijn mijn eerste contactpunt en we zullen eens in de zoveel tijd een meeting hebben met de studenten in deze regio). Ik had mijn community representative (cr) al ontmoet op het vliegveld maar op dat moment heb ik niet lang met haar gepraat dus deze bijeenkomst was vooral om elkaar te leren kennen en alle informatie nogmaals door te nemen.

De bijeenkomst was in een kerk ongeveer een uur rijden hier vandaan, die ochtend zijn we eerst naar de kerk geweest en toen ben ik met Eric naar de meeting gegaan.
De bijeenkomst was alleen voor de studenten uit deze regio, er waren 5 andere studenten, 3 meisjes uit: Duitsland, Japan en Thaiwan en 2 jongens uit: Brazilie en Italie.
We begonnen met ons voor te stellen en van Connie (mijn cr) moest ik als eerste... Uiteindelijk ben ik bijna 15 minuten aan het woord geweest. De andere studenten wouden allemaal niet veel vertellen en waren nog verlegener als dat ik normaal ben! Uiteindelijk heb ik vooral met de 2 jongens veel gepraat omdat hun engels een stuk beter was dan dat van de anderen en ze een stuk meer te vertellen hadden. (nou ben ik meestal de gene die helemaal niet praat maar blijkbaar ben ik wat minder verlegen als iedereen erg stil is).

Ik had ook aan Connie gevraagd hoe ze was begonnen met Ayusa, wat resulteerde in haar levensverhaal. Toen ik dat later aan Eric vertelde zei hij dat hij dezelfde vraag had gesteld met een evenlang antwoord.

Toen we uitgepraat waren over waar iedereen vandaan kwam en hoe het nu met ons gaat moesten we een vragenlijst invullen, Connie las de vragen voor en wij moesten het antwoord roepen (oftewel ik heb de vragenlijst opgenoemd, nogmaals kun je het je voorstellen: ik die alle vragen beantwoord).

Nadat we klaar waren met de vragenlijst hebben we nog even gepraat met zijn allen,toen begonnen ook de anderen wat meer te vertellen en uiteindelijk was het heel gezellig.
Ik had Connie ook nog delftsblauwe klompjes en stroopwafels gegeven waar ze heel erg blij mee was (iedereen hier houdt van mijn stroopwafels).

Als laatste gingen we nog met zijn allen op de foto.

We hadden bedacht dat we misschien rondom thanksgiving weer bij elkaar kunnen komen of een keer met elkaar te gaan picknicken dus ik hoop dat dat doorgaat want uiteindelijk hebben we een hele leuke groep.

Dat was het dan weer, de foto's van de groep zal ik direct in het fotoalbum plaatsen.

Liefs Gaby.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active